Skip to content

Harlem Shake, trendi më i ri.

02/10/2013

“Harlem Shake”, kështu quhet trendi më i ri i videove që kanë pushtuar internetin ditët e fundit. Në këto video, shfaqen persona të ndryshëm të cilët kërcejnë e lëvizin në mënyrë jo shumë të zakontë, nën tingujt e këngës me të njëjtin titull nga artisti Baauer.

Një video të tillë mund ta krijojë kushdo. Interesante do ishte të kishim një video shqiptare të “Harlem Shake”. LSI, për shembull, ka krijuar versionin e vetë të “Gangnam Style”. Për të krijuar një version të “Harlem Shake” nuk duhet ndonjë mund i madh regjisorial apo editues. Mjafton të keni:

1. Një kamera e vendosur në një pozicion të palëvizshëm.

2. Një kaskë (sa më e çuditshme aq më mirë).

3. Një grup njerëzish të gatshëm dhe të hapur për një eksperiencë jo shumë orthodokse.

4. Objekte të veçantë, të pazakontë, të çuditshëm, të … you get the idea.

4. Një hapësirë ku të mund të mblidheni.

5. Kreativitet dhe lirshmëri.

Më poshtë gjeni disa prej varianteve që qarkullojnë deri tani. Ndoshta ju shërbejnë për frymëzim.

Mos harroni të na njoftoni kur të keni mbaruar videon.😉

No comments yet

Leave a Reply

