Skip to content

Windows Genuine Fix

10/26/2009

Nëse po hasni në një dritare të ngjashme dhe që po ju bezdis akoma e më tepër me kalimin e kohës, FUNKY FISH ju jep zgjidhjen.

Shkarkoni këtu skedarin, i cili me anë të modifikimit të regjistrit bën të mundur mos shfaqjen më të këtij mesazhi si dhe problemeve të tjera që ai mbart në vete. Mjafton të bëni “4 klikime” sikurse thotë një miku im të ndara në dy dopio-klikime dhe problemi është i zgjidhur.

Por mos harroni që keni mundësinë të përdorni një sistem operativ i cili është falas, i besueshëm dhe me më tepër avantazhe në krahasim me një kopje Windows pirate (por edhe origjinale). Flasim për Linux dhe më praktikisht për versionin UBUNTU, sistem operativ ky që përdor edhe FUNKY FISH; pas tre ditësh do të keni mundësinë të keni versionin më të ri, atë 9.10.

No comments yet

Leave a Reply

