Skip to content

SCHUMACHER IS BACK!!!

07/29/2009

Sikurse ju kemi informuar sot në mëngjes rreth një rikthimi të mundshëm të 7 herë kampionit të Formula1, Michael Schumacher, pak më parë është bërë e ditur se ai më në fund do të rikthehet!

Pothuajse në të gjitha agjensitë e lajmeve, në seksionin e sportit ky është lajmi kryesor dhe “FUNKY FISH”, sot, herët në mëngjes ka qënë ndër të parët që ka njoftuar për një rikthim të mundshëm të të pa-përsëritshmit MICHAEL SCHUMACHER!

Michael Schumacher:

Pikë së pari dua të falenderoj Zotin që të gjitha lajmet mbi Felipen janë të mira deri tani dhe i uroj atij gjithë të mirat.

Sot në mbrëmje kam takuar Stefano Domenicali, drejtorin e Ferrarit dhe presidentin Luca Cordero di Montezemolo dhe të gjithë së bashku vendosëm që unë të pregatitem për të zënë vëndin e Felipes.

Si një konkurrues që jam, dua gjithashtu të shpreh se do të shoh përpara e të përballem me sfidat.

One Comment leave one →
  1. Bardh permalink
    07/31/2009 07:49

    nese hin shumahe ri ateher ka me fitu ferari

Leave a Reply

